همه ایده ها و کسب و کارها با یک شروع جذاب و شیرین آغاز میگردد و خیلی جالب تر اینکه ایده اولیه ” قهوه من ” با کافه نشینی که همراه با مطالعات و پژوهش همراه بود در آن زمان بود که قهوه هنوز یک لاکچری! به حساب می آمد سال های 80 تا 83 سالهای جالبی برای پژوهشگر جوان بود . سالها گذشت وگذر ایام و چرخش روزگار و تحولات کسب و کارها با فضای مجازی رقم خورد . وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی قهوه ، خریداران بسیاری از دنیای جالب و جذاب قهوه را جذب خود نمود .
پژوهشگر جوان ایده ای در ذهن داشت و این ایده را باید پیاده سازی می نمود با یکی از دوستانش که کسب و کار داشت ایده را مطرح نمود. ایده با تجربه و عمل تبدیل به واقعیت شد و برندسازی و ایده پردازی در اتاق فکره دونفره پخته تر شد حالا این بار ” قهوه من ” دو نفره و با انرژی بیشتر به دنیای واقعیت ها آمد و خیلی ساده اما زمان بر “قهوه من” متولد شد در حقیقت ، “قهوه من” از فضای ذهنی و ایده ای به یک برند تبدیل شد . ” قهوه من ” هر روز رشد کرد و افرادی بسیاری آن را شناختند و از قهوه های خوشمزه و تازه رست شده آن لذت بردند . محصولات ” قهوه من ” امروز در سراسر کشور در کافی شاپ ها ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های اینترنتی موجود است